Saturday, July 18, 2009

15 karya terhebat!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Aim baru selesai membaca :

1. Ain Maisarah- Impiana 2
2. Ain Maisarah- BSB : Kini Berwajah Baru
3. Ezee Rahmani- Siri Usahawan Cilik : Abang, Adik dan Ayam
4. Farihah Iskandar- Dear Yayah 4
5. Farihah Iskandar- Hai Suria!
6. Natasha Effyzal- Sekolah Menengah
7. Natasha Effyzal- Tempat Ke- 2
8. Majidah Mat Jusoh- Dunia Jam 10
9. Aizam Aiman- Sayalah Puteri Raja!
10. Kusyi Hirdan- Misi Suhana - Saya Sayang Mama!

11. Lily Haslina Nasir- Aku, Dia dan Coklat
12. Lily Haslina Nasir- Aku Bukan Superstar
13. Faizal Dzasrik- Ini Suatu Cerita
14. Faizal Dzasrik- Yong Tau Foo
15. Bahruddin Bekri- Detektif Bertudung Hitam

Alhamdulillah!
Kepada penulis diatas. Karya penulis memang menarik! Semoga penulis berjaya dalam bidang penulisan. Amin ya rabbal alamin!

Salam,
Aim

6 comments:

  1. waaah rajin baca buku! susah nak jumpa budak lelaki pandai membaca novel ni :D

    ReplyDelete
  2. Terima kasih, Aim.. teruskan membaca ya.

    ReplyDelete
  3. saya paling suka karya Aizam Aiman :)

    ReplyDelete
  4. Salam Aim!

    Yunn minat Kak Lily Haslina Nasir!
    Karya Kak Lily memang the best!
    Kak Ain Maisarah jugak!

    ~Yunn

    ReplyDelete
  5. Kak Jid,

    Trimas Kak Jid!
    Good Luck!

    eMi mLi
    Saya juga!

    Yunn,
    Semoga terus menyokong Kak Lily dan Kak Ain ya!

    Salam,
    Aim

    ReplyDelete